3Ds Max Mimari Kursu
3Ds Max Kursu, mimarlık ve endüstride modelleme, kaplama,
render ve animasyon öğretir. V-Ray eğitimi, ışık ve gölge ayarlarıyla
görsellerinize gerçekçilik katmayı sağlar. 3Ds Max Eğitimi, deneyimli
eğitmenler ve projelerle iş hayatına hızlı geçiş imkânı sunar. 3Ds Max ve V-Ray
çeşitli alanlarda profesyonel görsel içerik oluşturmanıza yardımcı olur.
100 Saat Eğitim
Teorik ve Uygulamalı eğitim ile 3 ay boyunca nitelikli eğitim alın.
Video Kaydı
Tüm derslerin eğitmen ekran kaydı ve sesi kaydedilir. İstediğiniz zaman izleyin.
Yüz yüze-Online
Hibrit eğitim modeli ile eğitim alın. İsterseniz yüz yüze isterseniz online katılın.
Eğitim Garantisi
Eğitim bittikten sonra belirli bir konuyu ya da eğitimin tamamını yeniden alın.

V-RAY
V-Ray Eğitimi
ile ışık ve gölge ayarlarını öğrenerek tasarımlarınıza gerçekçilik katıp etkileyici sonuçlar elde edersiniz.

Kapsamlı
3Ds Max eğitimi, karmaşık modelleme ve kaplama tekniklerini öğrenerek projelerinizde yüksek detay sağlar.
Ön Kayıt Ol
Eğitim Müfredatı
- 3Ds Max Çizim Ayarlarının Tanıtımı
- Arayüzü Özelleştirmek ve Görüntü Kontrol İşlemleri
- Nesne Oluşturmak
- Window/Crossing Katmanları
- Grup Oluşturmaya Dair İşlemler
- Snap Kullanımı ve Ayarları
- Pivot Uygulaması
- Koordinat Noktasının Kullanımı
- Align Komutu
- Move, Rotate ve Scale
- Timeline Mantığı
- Extented Primatives
- Array ile Çoklu Kopyalama İşlemleri
- Doors, Windows, Stairs, Wall, Foliage ve Rail Panelleri
- Değiştiriciler listesi: bend, twist, taper, stretch, noise, wave, ripple, skew, slice, shell, cap holes, lattice, path deform, ffd komutları, chamfer, mesh smooth, turbo smoth, optimize, spherify, section, melt vb. komutları
- 2D Nesnelerin Çizimi
- Editable Spline ile 2D Objeler
- AutoCAD Dosyalarının Aktarımı
- Extrude, Bevel, Profile, Sweep, Lathe komutları
- Cross Section Komutu
- Surface Komutu
- Garment Maker ile Kumaş İşlemleri
- Editable Poly ve Karakter Modelleme
- Loft Modelleme, Boolean ve Pro-Boolean Komutları
- Scatter, Shape, Merge, Terrain ve Morph Komutları
- Plugin Kullanımı
- Hareket Sistemleri
- Motion Mixer Kullanımı
- Fiziksel Rüzgar ve Atmosferik Animasyonlar
- Spray, Super Spray ve Particle System
- Space Warps
- Utilities Bölümü
- Xform İşlemleri
- Standart Kamera Animasyonları
- Standart Kaplama
- Multi-Sub Object Mantığı
- Farklı Kaplama Mantıkları
- UVW Map ve Unwrap Anlatımı
- Standart Işık ve Render Kullanımı
- Render Mantığı
- Diffuse, Yansıma, Saydamlık, Kabartma Kanalı
- Override Malzemeleri ve Resource Collector Kullanımı
- Vray Light, Vray Sun, Vray IES, Vray Mesh Light, Vray Hdri ile Vray Işıkları Oluşturma
- Fiziksel Kamera Özellikleri
- Foto Gerçekci Render
- Post Production İşlemleri
- PhotoShop Programı İşlemleri
- Kırpma-Kesim Yöntemleri
- Rötuş Araçları, Doku ve Malzeme Oluşturma
- Layer Mantığı ve Efektleri
- Renk ve Işık Ayarları
- PhotoShop'da AutoCAD Projelerini Renklendirme
- Camera Raw Filter
- PhotoShop Çıktıları
- Proje Çalışması