C/C++ Yazılım Kursu
C/C++ kursu, nesne yönelimli ve çok amaçlı yazılımlar
geliştirmek için gereklidir. Savunma sanayi ve gömülü sistemlerde çalışmak
isteyenler için C/C++ öğrenmek esastır. Bu diller, güçlü ve verimli yazılımlar
yazma yeteneği kazandırır. Eğitim, teknoloji sektöründe kariyer yapmak için
sağlam bir temel sunar.
30 Saat Eğitim
Teorik ve Uygulamalı eğitim ile 1 ay boyunca nitelikli eğitim alın.
Video Kaydı
Tüm derslerin eğitmen ekran kaydı ve sesi kaydedilir. İstediğiniz zaman izleyin.
Yüz yüze-Online
Hibrit eğitim modeli ile eğitim alın. İsterseniz yüz yüze isterseniz online katılın.
Eğitim Garantisi
Eğitim bittikten sonra belirli bir konuyu ya da eğitimin tamamını yeniden alın.

Yazılım Geliştirme
C/C++ öğrenmek, yüksek performanslı ve verimli yazılımlar geliştirme yeteneği kazandırır.

Güvenli Yazılım
Savunma sanayi ve gömülü sistemlerde uzmanlaşarak, sektördeki yüksek talep gören pozisyonlara erişim sağlar.

İstihdam
C/C++, teknoloji alanında güçlü bir kariyer için sağlam bir temel oluşturur ve geniş iş fırsatları sunar.
Ön Kayıt Ol
Eğitim Müfredatı
- Programlamaya Giriş
- Structured ve OOP Temelleri
- Sorun Çözme Adımları
- Algoritmalar
- Kapasite Birimleri
- RAM ve Yan Bellekler
- ASCII Kavramı
- Kütüphane Kavramı
- Kod Yazım Kuralları
- Değişken Tanımlama ve Kuralları
- Sabitler
- Tip Dönüşümleri ve Scope Kavramı
- Klavyeden Veri Girişi
- Ekranda Veri Çıktısı Görüntüleme
- Örnekler
- Atama Operatörünün Çalışma Mantığı
- Aritmetiksel İşlem Operatörleri
- Kütüphane Ekleme ve Kullanımı
- Yığma Operatörü
- İf - Else Komutu
- Mantıksal, Ternary ve Bağlaç Operatörler
- Switch-Case
- While - Do While Döngüleri
- For Döngüsü
- İç İçe Döngü Kavramı
- Break ve Continue Anahtar Kelimeleri
- Tek ve Çok Boyutlu Dizi Kavramı
- Pointer Kavramı
- Bellek Adresi Atama
- Dizilerin Pointer Yapısı ile Gösterilmesi
- Pointer Aritmetiği
- Malloc, Calloc, Realloc ve Free Komutları Kullanımı
- Fonksiyon Mantığı ve Türleri
- Parametreli Fonksiyon Kullanımı
- Fonksiyonlarda Overload (Aşırı Yükleme) Mantığı
- Optional Parameter
- Template Fonksiyon ve Prototipler
- Struct Kavramı
- Nesne Oluşturma
- Typedef'le Yeniden İsimlendirme
- Main Fonksiyonunun Parametreleri
- .h Uzantılı Dosyalar Oluşturmak ve Bu Dosyalara Ulaşmak
- Class Kavramı
- Object Sınıfı ve OOP İlkeleri
- Çoklu Kalıtım Kavramı
- Private
- Public
- Protected
- Sınıflar ile Nesne Oluşturmak
- Nesne - Pointer İlişkisi
- Pointer ile Dinamik Nesne Kavramı
- Yapıcı ve Yıkıcı Fonksiyonlar
- Default Constructor Kavramı
- Constructor Overload
- Set ve Get Fonksiyonu Kullanımı
- ToString Fonksiyonu
- Class İçinde Gövdesi Bulunan InLine Fonksiyonları Prototipe Çevirme
- Class Dışında :: Üyelik Gösterimi ile Non-InLine Kod Yazımı
- Class Kodlarını Interface ve Impelemtation Bölümleri Olarak Yazmak
- Aritmetik ve Mantıksal Operatörlerde Overload Kavramı
- Yığma Operatörlerinde Overload Kavramı
- Friend Fonksiyon Kavramı
- Okuma ve Yazma Fonksiyonlarında Friend Fonksiyon Overload Mantığı
- Üst - Alt Sınıf İlişkisi
- Protected ile Tanımlanmış Üyelerin Kullanımı
- Alt Sınıftan, Üst Sınıftaki Fonksiyonlara Erişim Sağlayıp Kullanmak
- Çoklu Kalıtım (Multiple Inheritance)
- Override Mantığı
- Virtual Anahtar Kelimesi ve Virtual Fonksiyon Kullanımı
- Abstract Class Özellikleri
- Pure Virtual Function
- Interfaceler
- Enumlar
- String Fonksiyonları
- UML Diyagramları
- Öğrenci Projeleri